A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Rindu Korang la Sayang : (

Friday 9 December 2011 09:26


Urmm . Awak awak kite rindu :face16: awak bole tak :face14: . Kite rindu sangat sangat :face33: . Bile laa kite bole hang sesame :face37: , kite nak awak awak yang dulu :face47: . Kite buad semue mesty sesame kan sayang :n: . Dulu kite hang mesti tk :22: penah lepas tangan :116: kan :120: tapi kite sekarang lepas buad sementare waktu :80: nihh :face36: . Kite sedih bile awak tk :22: de awak :face29: . Kite sunyi :face32: bile tk :22: dengar suare awak yang comel tuhh :face71: . Kite rindu tk dapat tengok :face46: senyuman manis :face69: awak tuhh . Kite rindu tak :22: dapat baring atas ribe awak macam dulu :face72: . Kite rinduu semue Tuhh :119::119:


Fuhh aku ingat time nihh . Time nih ad aku nak terjatuh pasal trpijak kain . Selamat aku tk jatuhh . Sorang tertinggal nihh . hehe

Bhaha time nie aku tngh jeles tk dapat posing nan kau n tk dapat snap pic , hee ~

Hoh :119: yang nihh pun aku rinduu yang teramattt laa ~ :face61:
Hah :119: yang nihh time aku senyum senyum kambing :face64: haha .

Ehh ingat tak :22: time nihh :120: haha . Time aku membebel pasal kau makan :45: besepah macam budak budak :face64: . Aku rinduu :face62:

:w::w::w::w::w::w::w::w:

Fuhh :119: Kite rinduu semue tuhh :face68: . Awak kite sayang awak sangat sangat :67: kite nih lau bole dah macam kembar :face5: tk :22: bole nah dipisahkan :68: hehe . Just lain tarikh lahir jerk kan kan:120: .

And tadi kite terjumpe kan awak :face71: kite rase terkejut tew bile nampak awak dekat depan mate :face27: . hee tapii :face37: kite tk :22: tego pun kan . Fuhh :119: Tapi tk :22: pape yang penting kite dapat tengok muke awak :face55: hurhur ~ And sampai rumah :53: jer macam fikir fikir hal awak pulak :face34: entah kenape :face14: heee ~ Pukul 8:30 PM jerk kau text kan ~

My sweety : Aku miss doe at kau , campai dpn skrin fun aku pon pic kau tau , Sori laa lau at fb aku ade perli kau tau , aku windu gile gile at kau .

Tk Rep

My sweety : Time aku gy PB n lepak nan ___ , ____ n dak dak len aku sunyi tk :22: de kau , aku rase mcm ade yg kurang dlm idup aku , n yg kurang uh kau vivi , dlm bynk-2 mem kau laa mem aku sampai mati bagi aku .

Tk Rep

Dalam hati : Urm rindu kau jugak sayang , aku dh maaf kan laa . Kau tk salah pape pun nak buad ap kau nak mintak maaf kan kan , so kau tk yh nak fikir sangat hal tuu k darl . Aku sayang kau la doe , jangan tinggal kan aku aww biyy , kau sorang kawan aku yang terbaik , terhebat , tercomel semue nye dkt kau laa ! kau tk bole pegi dari aku auu , aku tetap tunggu kau dkt sekolah nnti , kau jangn pindah pulakk , kau aku pang kang , hehe , Ilove You laa . Muahh dekat pipi awak yg gebuu tuhh :*

Soryy sayang aku tk :22: rep sebab tk :22: de topup :face70: . Kite memang nak rep but tk :22: bole pulakk . Hurmm :face59: . Awak tau time kite bace text awak nihh kite buad ap :120: Kite nangis awak :face22: sebab sedih sangat :face29: . Tapi yang hal dekat fb tuh semue :face71: saya dah tk :22: kesahh ~ Saya dah lame maaf kan awak la sayang :face5: . Ehh kite sedih la awak :face47: . Mane awak nih pegi heh :120: saya nak suruh awakk pujuk n suruh sapukan air mate kite nihh :face41: . Urm awak kite nak awak jangan tinggal kan kite tau tau :face29: , kite sayang awak sangat sangat :n::n: . Oke la tak tahan da air mate kite nak kua jerk nih , k la tak sanggup cite panjang panjang kang banjir rumah nihh :face38: . Kpapai . Sayang korang semue laa :67: Muahhh muahhhh :face2: :118: