A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Berhenti Beharap ~

Sunday 15 January 2012 07:46


Hey blogging :face62: .

Tak terdaya lagy untuk aku meluahkan dengan kata kata :face63: .
Cukuplah sekadar aku layangkan coretan nie , agar semue orang boleh mengambil pengajaran :face59: .
Bukan niat untuk menjaja tentang kelemahan dan ketidaksempuraan diri :face22: .
Aku mengaku aku sudah tersilap pilih jalan dalam hidup nih :face32: .
Bukan tak :22: mahu berpatah kembali tapi :face37: , aku tidak :22: punya kuasa :face48: .
Kenapa :120: semue orang harus tuding jari kepada ku :120:
Jika masa :80: bole diputarkan kembali , apa yang aku inginkan mestilah aku takkan memilih jalan nih :face17: .
Akan aku pastikan cite cite mendahului cinta :n: .
Tapi , apa yang aku dapat sekarang adalah sebaliknya :face21:

Tipulah :face50: kalau tidak :22: sekelimut perasaan menyesal dalam diri nih :face35: .
Apa harus aku lakukan untuk melupakan si dia :120: Semue nya sudah terjady :face12: .
Menangis air mata darah sekali pun , aku tahu aku takkan dapat untuk memiliki hati dia :face62: .
Ingin aku jerit :face24: , dunia nih kejam peda diri ku :x:
Kenapa :120: harus aku yang melalui jalan nih :120:
Semua itu sudah tersurat untuk ku :face29: .
Sejarah tetap terukit biarpun aku tidak merekanya :face41: