A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Bola Bola ~

Saturday 14 January 2012 07:31



Peace yow :face15: :x: Hah :face27: :x: amacam hari nih :120: sihat sihat tk :22: :120: Cewah ~ kalau tk :22: sihat meh aku bawak korang pegy klinik sini :face53: . Oke cun :face16: sape tengok bola tadi angkat tangan sikit :116: nak tngok jugak sape sape jerk :120: Siyes memang busan gile la tadi dekat stadium :face63: tk de mem kud :face74: selamat ad Ebby an lau tk :22: dah naik gile aku :131: , and asal la lah johor dapat kalah :120: biol aku dibuad nye :face13: . Bhaha lagi lagi time aku tngh jalan nak beli air an ~ Perh tk :22: mcm nak memekak pulak an , macam tau tau jerk aku lalu die orang nak bising :face26: . Bhaha paling menyesal gile and aku tk :22: bole terima johor dapat nih --> 0 :120: Tolong la , NS tk :22: aci madah nak jatuh kan jerk keje ~ Tehe sama lu laa :132:. Kbye malas tulis panjang-2 , dh kehilangan idea aku :face14:

# Kite hanya mampu merancang , Tapi tuhan yang menentukan segalenye <3
so kene redha jerk la an an :face68: