A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


KFC

Thursday 2 August 2012 05:06

Hai *lambai tangan . Eh hari ni dah berapa hari puasa ? tak silap 13 eh? haa iye la kut, hihi . Haa raya dah nak dekat tapi nad belum lagi beli bajuuu key sadlife sebab papa belum bagi duit lagi .Key bersabar boleh tunggu lagi ni , hehe . Korang baju raya colour apa ? Haa nad tak tahu lagi colour apa -.- apa apa pun boleh la kan janji ada baju . Eh raya tahun ni hope lebih best dari tahun lepas , Amin !

Baru nad teringat semalam hari Rabu , 2/8/2012 kan nad dengan member kelas semua berbuka dekat KFC :) best sangat sebab dapat hangout dengan korang malam tu ~ Iye la sebelum ni nad ni susah sikit nak hangout malam malam , malam tu pun nasib baik sikit sebab balik rumah tak kena bebel sebab papa time tu belum balik lagi , tu yg bagus . Pastu snap picture bagai ~ tapi picture aku tak ada doh , ada pun satu dua je ~ yang lebih nye tu korang je . Err err key geramm sebab aku je yg kena snap picture korang :p . Haha lepastu korang semua pegi dengan boyf/girlf , yang aku sorang sorang lagi laa sedih aku , haha but tak apa laa tak kesah sangat benda tu yg penting aku dapat hangout and berbuka bersama korang . Btw aku bosan sebenar nya tu yang aku rajin update semua ni , kalau nak ikutkan aku malas nak type bebanyak ni huhu . Eh key laa malas cerita banyak sampai sini je la ye . K bye bye :*