A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Rinduu masa laluu ..

Friday 10 August 2012 07:04

Hai, hmm okey sekarang baik aku duduk diam, senyum setiap hari tapi dalam hati aku tak happy, buat muka biasa tapi dalam hati penuh kebencian, kalau boleh aku nak undur balik masa ni . Aku nak kau yang dulu bukan yang sekarang , biar pun kita lahir tahun sama lain tarikh,lain masa,lain ibu,lain bapa,lain darah,lain keturunan dan semua lain tapi bagi aku kau dah macam kembar aku kau tahuu?

Aku bukan benci dia tapi aku tak suka cara dia layan kau, kau faham? Ye aku bukan sapa sapa kau, aku bukan nak kacau hubungan korang tapi cuba kau fikir la , kau dah ada boyf then kau masih mesra dengan dia . Aku bukan sebok pape , just kau macam tak fikir ke kalau boyf kau dapat tau yg kau masih bermesra dengan dia? kau boleh mesra dengan dia tapi jgn laa lebih lebih . Aku pun tak nak sebab dia kau layan aku pun macam lain sekarang ni , aku bukan tipuu yg aku tk suka dia tapi memang aku jujur dari hati aku yang aku ni tak suka cara dia -.- kalau kau tanya member kita yang lain pun mesti dia org akan jawab yang sama . Tapi ikut suka hati kau laa kan nak pilih mana satu :) aku bukan tuhan , boleh tahu masa akan datang, aku bukan hati kau boleh pilih apa aku suka, aku bukan nak jadi batu api just nak bagi kau pilih yang terbaik . Percaya diri sendiri la jangan ikut cakap org lain. Then kalau kau tak terima cara aku ni tak apa :) kau tu member aku, macam kembar aku pun aku just nak jaga kau bukan nak control kau dan bukan tanak bagi sokongan dekat kau, cuba kau faham ? dan kau tak fikir ke dia tu just nak gunakan kau je ? kau tak fikir ke semua tu? selama ni dia buat kau , dia paksa kau semua kau ingat kita orang suka ke ? tak laa ~ belum tentu dia tu boleh bahagiakan kau dengan cara paksa kn. Tapi kalau bagi kau dia yang terbaik daripada aku , pilih laaa dia :) . Weyhh ! aku sayang kau laa tapi bila aku nak bagi pendapat mesti kau tak terima kan ? Dan aku nak kau yang dulu, selalu happy dengan aku, gossip dengan aku harihari, tapi sekrang? sebab kan dia kita boleh berpisah . Tu je laa bye :*
Me Love You Friend