A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Hai Single :*

Tuesday 6 November 2012 07:16

Hai guys Hai you all Hai makwe Hai pakwe :) *See aku boleh senyum tanpa kau ex*
Yeyyyyy saya single :D *Fake smile* *Lap air mata*
*konon nya tu aku la* perasan
Tengok tu aku kuat perasan kan ? haa biasa la tu . Semua orang pun perasan juga tak kan aku tak boleh :) Hmm aku tak sedih mana la bila dia putus kan  aku tapi sakit hati sikit, sikit je tau tak banyak . Lagi pun aku dah lupakan semua tu sebab malas nak fikirkan but aku tak kan lupakan yang kau pernah menyanyi ala ala  macam penyanyi tu , haha eh betul sedap suara kau , aku suka :) *Omg teringat* okey lari topic pulak . Haa okey aku sekarang dah single :) ihih *duckface* tapi nak awak balik boleh tak ex? Oh tak nak berharap la sebab saya rasa awak just permainkan perasaan saya kan. 
Aku sekarang jarang online sebab aku tak nak teringat kan kau :) tapi boleh teringat jugak sebab ada picture kau dalam tab aku ni . Haha susah weh nak delete rasa macam sayang gila nak delete. Sebab aku sayang kau lagi . See berharap lagi! Haa biar pun kau layan aku macam nak tak nak kan tapi aku tahu kau ni sebenar nya sweet but tak nak tunjuk kan je kan. Lahai ~ Hm dah la tukar topic aku tak nak ingat semua ni lagi sebab nanti aku berharap dekat kau lagi .

So 2minggu lagi kut aku birthday :) Yey! Song with me ~
20 November 

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Vivi,
Happy Birthday to you... 

Hahaha thanks! Eh dah macam orang tak betul jeee x) hihi so aku nak hadiah daripada korang aww. Aku tunggu jee ni *tadah tangan* . Haa aku nak korang bagi teddy bear yang besar, lolypop yang besar tu, aku nak baju, aku nak kasut ~ haaa banyak lagi la . *Gurau* haha so papa nak blanje aku buat rambut and makcik aku tu bagi aku make-up *macam aku suka make-up je* pun boyey . Then mama irfan nak bagi aku baju wow! kantoi dah, hihi Haa Eh dah la malas aku nak bebual panjang ni . Kbyeeeeee :*