A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


iHate Single and iHate Taken ..

Friday 7 December 2012 05:06



Menerima cinta seseorang memang mudah. Menolak cinta seseorang merasa serba salah. Tetapi untuk melupakan seseorang yang kita sayang memang susah. Saya boleh katakan yang saya suka akan status Single tetapi dalam hati tuhan dan saya sahaja yang mengetahui betapa rindu dan cinta saya pada awak. Mungkin awak tak tahu yang saya sayangkan awak seperti mana saya sayang kan bantal busuk saya *merepek* tapi awak kena tahu yang saya sayangkan awak setinggi gunung kinabalu.. Saya memang tak sweet dalam percintaan dan saya akan mencuba untuk sweet dalam percintaan :'') Dan sekarang saya merasa yang diri saya ni banyak menipu orang ramai sebab saya selalu terseyum sedangkan hati saya kecewa disebabkan permainan awak selama ini .. Bila saya ingin melupakan awak? Pada masa yang sama, perasaan saya mengingatkan kembali tentang awak. Kenapa? sebab saya sayangkan awak, sebab saya cintakan awak, sebab saya rindukan awak, sebab saya perlukan awak . Lagu? bagi saya mungkin lagu dapat  melupakan tentang awak tetapi tak, sebab lagu yang saya dengar , lagu dari awak. 

Ini la yang dikatakan cinta monyet or cinta remaja kan? Semua benda yang tak lawa tapi boleh cakap cantik . See cinta itu buta kan :''3 Tetapi cinta monyet ni sebenarnya amat lah sweet , sebab dapat rasa kecewa tu macam mana , happy bila ada orang sayang kan kita macam mana , and macam macam la . Saya tak la pentingkan style , hotstupid , phemes , retis , duit ,or macam macam lagi la sebab saya penting kan hati . Itu yang penting! Saya tak la memilih tetapi apa salah nya memilih yang terbaik bukan :p Tapi bagi saya awak dah sempurna untuk saya, tapi malangnya nasib saya hanya permainan untuk awak semata-mata . See saya memang selalu dipermainkan macam yang awak buat . Tapi tak pe saya tak menangis sebab tu . Menangis hanya membazirkan air mata saya sahaja . Hello dunia berputar, waktu berjalan, matahari selalu bertukar menjadi bulan, takkan disebab kan lelaki hidup menjadi pudar? Please la eh tanpa lelaki saya boleh senyum, happy and whatever kan *fakesmile* so teruskan hidup tanpa lelaki buat sementara, tak mati la tanpa lelaki kan kan? Opss! 

" Thank you for making me laugh when i'd almost forgotten how to. "
" I'm just another girl who will never have the courage to tell him that he means the world to me "
" I wish i was better at telling people how i really feel "
" You never leave my mind, Even when i have a million things to worry about "

I'm Single because God is busy writing the best love story for me :'') and Don't worry if your's single . God looking at you right now, saying : " I'm saving this girl for someone special " Dear Allah , Thank you for being with me. Always :*

* This picture right like me *