A L O N E ϟ

I'AM A L O N E
A L O N E
C R E D I T S

Template & Skin by : BlogSkin
Big sources from : WHI
FaceBook: NadiahHarefa
Tutorial: LyssaSecret
Tumblr : Vivynad
Instagram


Happy One Month Akmal :*

Friday 22 March 2013 00:00

Ting tong~ Lama nya tak on blog.. Alololo always cute je blog nad xD haha perasan kan ? Eh dah start cuti seminggu -,- ghaaa bosan doooooooooo~ tak tahu nak buat ap, sebenarnya banyak kerja seni tak buat lagi but macam malas la nak buat. Ok lupa kan lupa kan benda tu -,-
Sekarang nak cerita pasal siDia yang ajet tinggi uh xP


Happy one month sayang xD *jerit* Hahaha pehal gedik sangat ni -,- tenenene now awak sah milik saya selama sebulan :) happy and bersyukur sebab awak ada di sisi saya selama ni :* terima kasih sebab terima saya , terima kasih sudi pujuk saya bila saya merajuk dengan awak , terima kasih sudi jadi kekasih saya :3 You is ABCDEFGH saya :") meaning A-you're Adorable, B-you're the Best, C-you're cute, D-you're Dear to me, E-you're Excellent, F-you're Funny, H-hehehehe :') . Akmal awak nak tahu satu benda? :) Awak la bintang saya, awak la bulan saya dan awak la dunia harian saya :* Saya selalu rindukan awak setiap saat setiap minit setiap jam setiap hari setiap minggu setiap bulan dan setiap masa belalu .. Saya terlalu sayangkan awak akmal.. You are my sunshine, My only sunshine, You make me smile and you make me wanna fall in love :'3 I hope you loyal to me to the end of your life <3 

Yesterday is a history, tomorrow is a mystery :) 
Life is a pen you can croos out your past but you can't erase it... 
If i die tomorrow, I want you to know that i love you so much ~
Never say goodbye, because saying goodbye means going away, and going away means forgetting. 

Me and You